Tuesday, May 17, 2011

Teddy's Time!

hye u all...


tadaaa...ni la teddys ksayangan aku... tmpt diorg atas katil aku... hehe.. rindu sngt2...huhu..yg plg bsr n luv shape 2 pemberian insan tsyg,,,,yg oren 2 my luvly mom adiahkn....

entry kali ni only about my teddys...hihi....sweeeet......luv them dmn much! haha...
xtaw la knp aku suka sngt ngan bnd alah ni...sebab sweett kot...syok je peluk time tdo.. haha...

ni teddy2 yg aku kumpul since skolah n dip...

barney ksayangan aku 2 pemberian my BFF time dip... patrick 2 plak my mum kasi...hehe

actually smua teddys yg aku ada ni bkn nya aku beli pon....smuanya from kwn2...family...n ehem2... haha
minat mengumpul teddy ni lahir since aku skolah menengah g...start from that, aku start kumpul... kwn2 bg hadiah n mcm2 lg... aku suka sngt2 masuk kedai2 teddy kt shopping complex 2, tp xbeli pon...


ha yg ni plak my luvly mom jugak yg adiahkan time konvo dulu... hehe...

aku xminat membeli teddy... tp smuanya d hadiahkn...mmg best sngt2 kalau dpt adiah teddy teddot! hehe....u all nk tngk koleksi yg aku ada? t akan d uplodkan k.... mesti u all jelez....haha =p
by  d way, thnx 2 sape2 yg pnah kasi aku teddy k....really appreciate! TQ =)

2 comments:

  1. mak aii...bnyak nyer tddy bear...

    hahaha...kalo ko nak tau aku plg tak ske teddy bear...ms zaman sekolah dulu aku penah putuskan kepala teddy bear member aku...

    habis stu blok asrama dia kejar aku...

    ReplyDelete
  2. haha...ksian hang...awt ganas sngt smp putuskan kpala teddy bear org?? haha....

    teddy bear cumel la khaty....=p

    ReplyDelete