Friday, May 6, 2011

Hari berganti hari... ^^,

Hari  berganti hari...
dah lama giler blog ni dibiarkan xberupdate! adui ~~~ sory la my blog....ngeee =p
bukan sengaja tp xbkesempatan! BZ...bz memangjang aku ni... asal xupdate blog je bz, asal bz je xupdate blog! haha....apa yg aku mngarut ni ??? adoi.... haha
eh, nk cita apa sbnrnya ni....?? lupa!


haaa........ingatpun...sbnrnya aku dah lama balik jitra, tanah airku yg tcinta...walaupun heaven duk s.alam 2, aku stilllllll rasakan jitra lg heaven dr sgalanya! hehe.... bestnya......cuti kali ni mmg best, sampai bulan sept... tp malangnya aku join prog 3p...so, 9 mei ni tpaksala aku berangkat ke puncak balik....adoi la... baru je lepak 2 minggu kt jitra, dah kena gerak balik puncak...hmmmm.....pasrah! prog 2 memakan masa 3 minggu + exam!...huhu...exam lg.....adoi ~~~


after 3p tu aku akan lepak jitra smp la 12 sept.....yay! yg paling bestnya, taun ni dpt puasa n raya kt umah with family tercinta.....yihaaaa.............! happy! bole la mkn masakan mak aku....xpyh beli2 lg, xpyh skip sahur lg...xpyh b'buka kt dining lg...n mcm2 xpyh lg la.....ish....bnyk lak xpyh aku! hehe..... bkn pe excited lebey..........heeeeeeeee=p

rasanya....spanjang semester break kali ni rasanya aku nk keja....smbil2 tlg ma kt umh jaga budak2 tu... dpt gak side income....masyukkkkkkkk beb! heeee.........bole shoping sakan untuk raya...hehe.....bahagianya semester ni........setelah bgelumang dgn suka n duka spnjang semester kini tiba la masa yg aku tunggu..... masa bermain..........bersuka ria.....heeheheh.........=p seronok!


ok la.........stakat ni je la dulu untuk entry kali ni...aku nk lepak dpn t.v lak...heeeeeeee....... japg nk lyn my fav t.v show.....MAHARAJA LAWAK........heehhe.........xkering gusi......=)



No comments:

Post a Comment