Friday, December 17, 2010

~~pag! yg Gelap...

sebenarnya pg2 lagi aku dh bangun untuk tunaikn kwajipan sbg umat islam... 

iaitu untuk menunaikan solat SUBUH...

angkat je kpala dr bantal, trus rasa bilik aku b'pusing2...seolah bumi berputar 360'...

pening 99 da...huhuhu

slalu gak aku mengalami keadaan sbegini...

mak ckp ni smua kturunan mak.. aku mwarisi pnyakit mak sbijik...

bak kata pepatah 'BAPAK BOREK ANAK RINTIK'...

aku nk ubah skit, 'MAK BOREK ANAK RINTIK'...hehehe

then, aku trus cekalkn diri, bgn n kerjakan solat...

lepas 2 aku baring balik, ingat nk lelap balik jap...

TETIBA, kedengaran enjin moto ayah yg pulang dr market...

beli LAUK rasanya...aku pon gagahkn diri untuk bgn n tlg my mum kt dapur...

xmo bg mak uruskan sume urusan dpur sorg2... sian mak...die pon bknnye shat sngt...

kdg2, penyakit pening n sakit peurtnya dtg menyapa tanpa d duga...

lepas je selesai siangkn ikan, aku trus telan ubat 2 bj... n mak sruh aku tido...

aku pon smbung la tdo dgn harapan, bgn smula nnti aku dah kembali normal...

Alhamdulillah dgn izin TUHAN, aku kembali normal... 

ubat yg aku mkn td sudah meninggalkn ksan yg positif pd kpalaku...hehe hepy!

stiap kali aku g cek kt klinik je dr. akan ckp...

'Xde pape dik, drh adik sume ok...mungkin ade mslh mata kot...n bole mnyebabkn migrain...

sy nsihatkn adik spy g cek mata n buat spek'...adui....ni yg mls ni... XSUKA!

smp ke hari ni aku x g pon wat spek bru...spek yg lame dah lame sngt, n kene tmbh power... 

mls aku nk g wat yg bru...nnti bkn aku pkai pon... bazir je...haha

kalo g klinik lg knfem dr. tnya...' dah g cek mata blum'? haha

better jgn menyerah diri pd dia... lalalalala...

degil x aku? hehe...bole tahan gak kn???? hehehehe...

arap2 pnyakit aku ni akan hilang 1 ari nnti... 

Insyaallah...dgn izin TUHAN aku akan pulih spenuhnya...

No comments:

Post a Comment