Sunday, March 13, 2011

Percaya padaku!


Lagu ni best sngt2,,,, lirik die....perghhhh........mmg best giler ah... tp tu bg aku... xtaw la ape pendapat korang kn.... heheeee.........so, dngr sndiri la ye... slmt melayan.... =)

birthday oh birthday.......=)

agak lama rasanya tidak menjengah ke blog...bkn xmenjengah sebenarnya... cuma xberkesempatan untuk menulis....heee....terlampau bz....dgn..? mcm2 hal smenjak 2 menjak ni...
so....dgn adanya masa yg terluang mlm ni, akanku coretkan sedikit coretan tentang apa yg telah berlaku dan juga yang bakal berlaku.... insyallah....
1st of all, thnx to pinat (my BFF), sebabnya...dgn adanya laptop kamu, dpt sy m' on9 kan diri... haha....BB yang sy ada hanyalah sekadar dpt membaca komen2 yg ada di fb...haha.... punyalah hina kn? haha.....



sebenarnya aku dan housemate ku yg lain baru je lepas kekenyangan...mkn pizza beb.... adala sorang insan yg bergelar sahabat yg baik hati membelanja kami.... x lain x bukan, Anis Aslah...! heeee... thnx to beliau....sy sngt2 kenyang.....dah lama senbenarnya aku ngidam nk mkn pizza... ajak 'org tu', dia asyik dgn alasan nya yg tersendiri.... hmmm.... last2 sahabat jugak yg melunaskan niat ku untuk mkn pizza tercapai....thnx sngt2 anis...sy sngt2 kenyang! paling best,esok is my bday! so... akhirnya.... genaplah 23 usiaku....makin meningkat usia, makin meningkat berat bdn....haha! poyo je ayat,,, ada kesedaran yg bdn dah makin gemuk, tp still x diet n ngidam mkn bnda2 yg bole menggemukkan! nafsu! gerammmm pon ada kdg2.... huhu....tp apa bole buat, selagi sihat mkn la.... kalau da sakit, nk mkn pon dah xde selera..... so, aku bersyukur.... murah rezki....


aku doakan kesejahteraan kwn2 ku sekalian... murah rezki, pnjg umo, n moga persahabatan kita berkekalan! amin!

ni plak suprise from my housemate...Thnx kwn2!
There was an error in this gadget