Thursday, May 19, 2011

Menjawab Tag sahabat saya...Eelya Khadeeja =)

 
1. Apa benda yang paling penting dalam hidup?
Duit. Duit adalah sgalanya dlm dunia sekarang....kalau saya jwb cinta & kasih syg adlh penting, cuaba kamu bwk pergi pasaraya, boleh beli tak? hehe...tak kan? so, jwpn kita sama...=)

2. Benda terakhir yang korang kau beli guna duit mak ayah?
Pakaian...latest saya beli seluar n baju...n of coz duit my mom...heeee =)

3. Tempat ingin melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan?
Tempat : Darulaman Golf & Country Club...hehe Tema: Garden Wedding... insyallah kalau di izinkan Tuhan... (t'berangan la pulak...haha)

4. Adakah  kau sedang bercinta sekarang?
rasa mcm nk skip jugak soalan ni...tp xpela, sy jwb...honestly YES! but....haha

5. Berapa lama u all kau akan mencintai kekasih u all kau?
erm...smp saya d jemput Ilahi....insyallah....( sbb saya bkn jenis yg jatuh cinta dgn ramai pd 1 masa yg sama).. hehe
 
6. Novel/buku/majalah terakhir yang korang kau beli?
Novel: alaamak.....xingt....xsilap saya last beli time saya part 6 diploma... Majalah: Erm...last beli form 5 kot.. Buku: erm....tah...haha

7. Antara mak dan ayah mana lebih mesra?
Ma...Dulu time kecik rapat dgn ayah...ayah akn mandikan, siapkan, pakai kan bedak, then bwk g jenjln... hehe...but now bila dah besar, everything saya akn syer dgn ma...after that barula ma akn citakan pd ayh..kalau perlu...=p

8. Namakan orang yang kau betol2 betul-betul nak jumpa dalam hidup?
sapa ye? erm...ntahla....rasa mcm xde je...nk kata Tun Mahathit, dah pnah jmpa dah...haha...ntah!

9. Adakah u all kau basuh baju sendiri?
of coz sendiri...tp kekadang bila balik umh, kalau baju da penuh dlm bakul, ma akan basuhkan...reason? sbb dia xsuka tngk baju bertapuk tak d basuh mcm 2...hehe...(malunya)...=p

10. Tempat yang u all kau betol2 betul-betul nak pergi?
Semua tempat....haha...sebab saya suka bjalan...kalau duit saya bermilion2, mesti saya xlekat kt umh... hehe

11. Pilih satu, peluk atau cium?
knp kena pilih? n what kind of question is this? haha... xpela, jwb je la...dua2 bole?... =p

12. Tiga benda tentang orang yang tag u all kau?
Benda apa pulak dah ni? adoi~~
satu : kwn ketika suka & duka
dua : bole memberi nasihat..
tiga : bijak mencari peluang


13. Benda yang u all kau sayang sangat-sangat dalam hidup?
erm.. apa ek? alamak...apa bnda yg aku suka ni??? adoi~~~ erm....koleksi novel & teddy bear saya  kot...

14. Tiga lagu paling suka dan selalu dengar?
i. koleksi Lagu dlm laptop
ii.koleksi  lagu dlm hanset
iii. lagu2 jiwang kot....(time sedey, saya akan cari lagu2 ni)...lyn...

15. Bila tarikh lahir dan dekat mana sambut tahun lepas?
14 mac 1988... sambut kt hostel dgn kwn2....happening!
 
16. Dua blogger u all kau nak tag?
eelya khadeeja
Bint Al-Huda

No comments:

Post a Comment