Thursday, February 17, 2011

tensyen oh tensyen...."_"

entry kali ni berkisar tentang tensyen yg dialami oleh seorang budak...haha....sape ek? aku la budak yg tensyen tu........tekanannnnnn! arghhhhhhhhhhhh tekanan.........=(
sejak dua menjak ni...aku dpt merasakan dan ramai jugak kwn2 yg perasan...tentang apa? tntang apa lg..... berat bdn la........uwaaaaaaaaa.............aku risau!
dulu......=)

memang aku sendiri tak dpt nafikan yg berat aku semakin btambah hinggakan aku sendiri xberani 'timbang'... haha lwk tul....bila ramai sngt yg memperkatakan tentang sensitif isu ni, aku jd tensyen....an bila aku tensyen, aku akan buat apa yg boleh meningkatkan lagi berat bdn...contohnya, mkn nasi! hari2 aku akan menjamah nasi semula...sebagai balasan kpd peningkatan berat bdnku......uwaaaa.....risau jugak akan naik mendadak lagi kalau aku menjamah nasi....? huhuhu...inilah tekanan yg aku alami sekarang....... memang nampak ketara perubahan berat bdnku..........berbanding dulu......kalo dulu nk cari lemak kt perut mmg jauh sekali, tp sekarang xpyh 'search' lg dah....dah memang nmpak sebijik2.....muscle aku xpyh ckp la....mmg nmpk cm aku lyn gym hari2... pdhallll? hampehhhh...........

sekarang,....=(
tp walau setensyen mana sekali pon aku masih tau mengawal nafsu mkn ku....aku akn berusaha mendapatkan berat yg ideal kembali........tp mampukah aku?

2 comments:

  1. dont worry dear..u can do it. maintainkan balik pemakanan u. td pun ada orang cakap i dah kembang...hohoho

    ReplyDelete