Monday, February 14, 2011

Kenangan Terindah...



Entry kali ni akanku coretkan serba sedikit keseronokan yg ku kecapi ketika saat2 bertemu dgn rakan2 seperjuangan ku ketika sama2 menuntut di uitm kedah satu ketika dahulu.... juga meranglkap BFF ku.... amin...<3<3<3.....



tanggal 11 februari 2011...
tepat jam 5.00 p.m......bertempat di perkarangan Perpustakaan Tun Abd Razak 1 (PTAR1), uitm shah alam.... aku dpt berjupa semula dgn rakan2ku....(atau lebih gempak lg, dgn geng2 ganster)....haha.... gempak la sngt kn.... tp pape pon, mmg hepy sangat2 time tu.....dpt jumpa bint, iza, marlia, syud, zura, ain n ramai lg.... hepy sngt2....setelah skian lama tidak bertemu....akhirnya........WE DID IT !...........ngeeeee =)

sebenarnya, kisahnya bermula apb bdk2 uitm kdh mengadakan lawatan ke k.l....untuk melawat library UPSI, UPM, dan juga PTAR1....kami pon xmelepaskan pluang untuk bertemu dgn mereka semua.... mmmg xterkata saat2 tu....hepy gile....bayangkan dah staun lebey xjumpe....mcm2 da jd.... 
ada yg makin kurus, makin cantik, makin tembam pon ada...haha
walaupun saat2 manis itu dtg seketika saja, aku sngt2 menghargainya..... 

tp, ada la jugak yg malunya........hehe....semua kwn2ku kata aku 'gemuk'....ayat 1st yg kluar dr mulut diorg, 'we.....tembamnya hang'......uwaaaaaaaa.........malu siottttttt! huhuhu..........nk buat cmane, aku dh try diet, tp xjd jugak....huhuhuhu..... diorg siap dtg picit2 isi aku, lemak aku lg...lg la aku malu.....huhu...... diorg ckp dulu aku xmcm ni.....pas2 mula la kntroversi.....'hang bahagia ek?'..... hahahaha..... bhg la jugak....tp aku rasa aku mkn cm besa ja, diet la jugak.......tp xtaw la cmana ley jd cmni...........uwaaaaaaaaaaa........... nk kurus cm dulu! 

tp, mak slalu ckp, kalo gemuk pon xpe, jnji sihat.......hehe.....xpela, nk wat cmana kn, kalo dah nk gmuk.... xley wat pe la.......aku redha........jnji aku sihat....

lepas jumpe diorg, salam + peluk cium, terus diorg nk gerak balik dah...huhuu sedey! bas tu pon xsabar2 nk dtg, geram! hmmm.....xpe la, jnji dpt gak jmpe diorg even kejap....hepi!!!!........=)
hope 1 day, kami dpt jmp lg....wat reunion ke....best gak...ngeeeee =)



No comments:

Post a Comment