Saturday, December 18, 2010

~~~Masih Kah Kau Ingat...pd waktu itu...~~~

hari ni aku bgn pg spti hari2 yg lalu...seawal 6.30 pg alarm nfonku sudah mula menjerit2 memintaku untuk bgn

menunaikn solat & mnjalankan rutin harianku spt biasa.... bukak aje mata, fikiranku tiba2 trus tringatkn 

memory2 indah ketika bsama kwn2 spjuangan ketika sama2 menuntut d Uitm Kdh 3 tahun yg lalu... pelbagai

aktiviti kami lakukan bsama...susah dan senang kami tempuhi bsama...aku, pinat, iza, bint, sarah, salma, n

minah..... nama yg xasing lg pd diriku... 1 geng yg sarat dgn gelak ketawa, gurau senda, n xlupa juga kami 

jugalah yg sering mnjadi phatian apb d dlm klas... haha...bahagia n sronok sangat bla d kenangkn smula...

kini... aku sdg mnyambung pengajianku d s.alam bsama dgn rakan2 sperjuanganku yg lain....namun, masih

ada yg t'tinggal nun jauh d utara, d kmpung halamanku... iza n bint...arghhhhhh.....bila d fikirkn semula, knp la

diorg pon xjoin kitorg menuntut d s.alam? aku kangan bangat sama kamu bdua sih....huhuhuhu....sedey ;(...

aku rindukan saat2 ketika kita sama2 bergurau senda spanjang 3 taun kita bsama... mcm2 bnda yg blaku 

spanjang tempoh itu... ada juga rakan sperjuangan yg meninggalkn kami atas seruan ilahi (smoga Rohnya d 

cucuri rahmat, Amin!)... selepas slesai saja mngerjakan solat n kmas umah apa yg patut... hatiku tpanggil2

unutk aku mencoretkan serba sedikit tentang memori2 indah bsama kwn2ku dulu... iza n bint.... bilakah kta

akn bsua lg???? psahabatan yg tjalin skian lama ini xmungkin ku lupa... stiap waktu aku sering tringatkan 

kenangan2 kta... kwn2...masihkah kau ingat, ketika kita sama2 dpermainkn 1 ketika dulu? ketika kita sama2

ditugaskan morganize dinner dulu? shingga kita d gelar 'GENG GANGSTER'... ketika aku bsedih 

mengenangkn nsibku... kamulah yg mbangkitkn smangatku smula... dan kamu jugalah kwn ketika sedih dan

gembiraku...aku bhg punya kwn sptmu.....! masihkah kau ingat, ketika kita sama2 menyewa rumah yg sama d

Tmn Lembah Bujang 1 ketika dulu? hati ini bagai d tusuk sembilu ketika mengenangkn pristiwa itu... aku tlalu 

rindukan knangan itu....kita sma2 main, masak, study, mnyelesaikan asgment bsama2.... bnyk bnda yg kita 

lalui bsama ketika itu... tlalu bnyk jika aku ingin huraikan 1 persatu....cukuplah skadar mengimbas apa yg 

tlintas shaja...aku bharap 1 ari nnti kita dpt bkumpul smula.... kwn2....aku syg kamu! jgn putuskn psahabatan

kita walau apa pn tjadi....InsyaAllah.......Amin......



time ni kita sama2 p the carnival...smp kene tahan ngan polis g...ingt x? hehe

slamat mnjadi isteri org dah kwn kita sorg ni... moga kekal hingga akhir hayat...amin

aku n pinat....ada org kata kmi twin...mayb twin lain mak n ayh kot...hehe

time ni bru hbis klaz yuwi...hehe...going to bowling time...=p

ni plak knangan kt umh open house umh suzi... sdappp! erm yummy yummy...

aku, sarah n suzi...peace!

penat suda main bowling... tp best! hepy sngt...=)

ni plak...@ queensbay... 1st time p, tp xmmpu shopping...haha

ni last sem kami bsama...frenz 4eva!

ni plak @ sunway...with sal n pinat...=p

No comments:

Post a Comment